Tuesday 9 July 2013

Selamat Berpuasa 2013


Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Ramadhan lagi. Makin lama masa semakin berlalu semakin cepat rasanya. Kalau dulu masa kecik-kecik tempoh masa sebulan tu macam setahun, sekarang ni setahun macam sebulan saja.

Ramadhan tahun ni, sama saja rasanya dengan yang tahun-tahun lepas. Yang aku ingat Ramadhan tahun lepas aku mula hisap e-rokok, kononnya nak berhenti merokok terus tapi sampai sekarang tak henti-henti lagi. Bukan e-rokok yang salah, tapi aku yang salah... hehehe...

Nak sahur esok ni, lupa pulak aku nak beli lauk. Tengok kedai runcit semua pakat-pakat tutup awal pasal nak menyambut puasa esok. Macam mana entah aku boleh tak ingat.

Masak nasi goreng aje la sahur di 1 Ramadhan tahun ini...he he he..

Selamat berpuasa dan selamat menyambut Ramadhan. Semoga dapat berpuasa penuh dan memperoleh pahala penuh juga.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...