Monday 22 July 2013

Lagu ke-4 : Gembira Di Sampingmu


Lagu ni dibuat khas untuk isteri aku..
kembang kempes hidung dia bila dia tahu aku buat lagu untuk dia
tu belum dengar lagi tu...

ni dah dengar ni.. tonggang terbalik agaknya .. he he he
jangan mara aaa...

 ni lagu fast/pop rock.. aku masih belum pandai lagi buat lagu sentimental. masih menuntut lagi... nanti dah pandai nanti bolehlah buatkan lagu yang syahdu-syahdu sampai nangis tak sudah..

lirik:

apabila ku kekusutan
kau datang dengan senyuman
hilanglah resah gelisahku

kasihmu memberi cahaya
menghiburkan aku
membelai jiwaku

memanglah ada auramu
membuat aku gembira
bila berada disampingmu

manjamu mencairkan aku
melembutkan aku
hilang keseriusanku

chorus
hanya engkau
permaisuri dalam hidupku
takkan kupandang yang lain
itulah janjiku padamu

segala gembira derita
yang kita harungi bersama
akan menguatkan perkasihan
diantara kita

semoga bahagia
sehingga kesana
ooo


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...