Saturday 6 July 2013

Lagu Kedua - Rindu Sendiri

Bila dah berjaya cipta lagu yang pertama, tiba-tiba jadi teruja pula nak buat lagi lagu. Tiba-tiba senang pula dapat idea, dari sumber yang entah dari mana saja.

Kalau lagu yang pertama hari tu pasal jerebu dapat idea bila tengok jerebu, tapi kali ni dapat idea dari drama korea "When A Man Loves". Mungkin pasal cerita ni best kot.

Walaupun lagu ini berinspirasikan dari kdrama, tapi tak ada pun bunyi macam k-pop.

Okay, dengarlah lagu terbaru dari aku khas buat peminat drama "When A Man Loves"....

(Sekali lagi, minta maaf tang vocal... aku bukan penyanyi..harap maklum..)




Lirik:

aku sedari siapa diriku
menyintaimu sepenuh hati
yang tak tergambar olehmu
biarpun hanya aku sendiri

telah aku nyatakan
luahan dari isi hatiku
namun kau terus membisu
apakah peluang untukku

aku rindu sendiri
rindukan dirimu
entah engkau mengerti
hatiku ini sepi

kau terus terang pada ku
dihati mu ada insan lain
alangkah kecewanya aku
hancurlah impian bersamamu

aku rindu sendiri
rindukan dirimu
entah engkau mengerti
hatiku ini sepi

kenapa kau tak cakap dulu
kau takkan mahu padaku
usah kau layan aku
jauhkan dirimu dariku

agar tak payah aku
menunggu kata putus darimu
entahkan benci entah suka
engkau sendiri pun tak tahu

sekarang kau tolak cintaku
setelah kucurahkan segala
kerna tiada cetusan cinta
kerna aku bukan untukmu

setakat ini sahaja
episod rindu yg diandai
semoga engkau bahagia
selamat terima kasih bye bye



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...