Wednesday 23 March 2011

MTV Kerek - Bandi Amuk OST Karak

Yeah yeaaaarghhh!!! %#$@^&^

KRU nak tayang filem terbaru dia Karak pada 26 Mei 2011. KRU belum pernah lagi buat cerita hantu, kalau tak silap aku. Kalau KRU punya filem, dia punya efek mesti kaw-kaw. Tengok MTV dia ni pun dah boleh agak tahap filem KRU ni.

KRU ada release MTV lagu dari Bandi Amuk tajuk dia Kerek. Aku memang minat Bandi Amuk ni dari dulu lagi. Masa zaman dia join d` Febian or Febian suara dia memang boleh tahan. Lepas tu zaman suara dia garau jadi Amuk, lagilah aku minat. Memang kenalah dengan jiwa aku. Jiwa metal pun layan drama korea..



Memang uniklah suara dia ni. Dulu-dulu kalau suara garau tu memang ingat Ramli Sarip, tapi sekarang ingat Bandi Amuk pulak. Ramli Sarip dengan Bandi Amuk dia punya serak tak sama, lain kategori. Ramli Sarip dia punya serak ada melodic sikit, tapi Bandi Amuk serak dia serak metal hard rock gitu.. tapi bukan tahap trash metal lagi.

Lagu Kerek OST filem Karak ni kira power gak.. ah.. malas nak taip banyak.. kasi layankan aje.. yea yeaaaaarghhhhhh!!


Lirik:


Lama sudah perasan
Lagak lu yang berangan
Terpacak hidung tinggi
Mata jadi jelik

Bukan nak bikin kecoh
Tapi lu perlu tunduk
Pada pailang yang mula bertapa di sini

Gua pantas berlari
Lu masih merangkak lagi

Lu jangan kerek sama gua
Nanti lu sendiri yang susah
Kerana jika tidak
%$#@^^@#&*$ bandi... apa la yg ko cakap....

Lu kena respek sama gua
Nanti lu menyesal tak sudah
Kalau nak bikin gempak
Jangan sampai bikin kerek sama gua


* Tapi sayang lagu Kerek ni tak habislaaa... kena tunggu Karak keluar dulu kot..huhuhu
* Oh ya.. dalam MTV Kerek ni Bandi sudah tanggal topeng... hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...