Saturday 21 May 2011

KMovie - Sector 7 - Akan Datang


Aku terbaca satu posting di Dramabeans mengenai satu filem action thriller terbaru lakonan Ha Ji Won. Filem lakonan dia sebelum ni kalau tak salam aku ialah Heundae, pasal tsunami kat Korea. Drama terbaru dia pulak ialah Secret Garden. Memang penuh dia punya schedule... ada jer movie/drama baru.


Tengok dari teaser filem Sector 7 kat Youtube memang gempak walaupun tak ada keaslian. Ada ala-ala macam movie Hollywood Alien. Tapi kalau Alien mengisahkan makhluk asing dari angkasa lepas, dan makhluk asing tu buat kecoh di dalam kapal angkasa, Sector 7 ni pulak mengisahkan mahkluk aneh dari lautan, dan makhluk tu buat kecoh di pelantar minyak di tengah lautan.

Oklah tu kat pelantar minyak di tengah lautan. Lautan pun macam angkasa lepas gak, masih banyak misteri yang belum lagi terungkai oleh pengetahuan manusia.



Tengok tahap filem Korea ni dah macam Hollywood. Filem Thailand pun dah ok sekarang ni. Filem kita walaupun ada peningkatan tapi masih belum mencukupi. Kena kerja kuat lagi. Harapan ada pada KRU Studios.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...