Sunday 6 February 2011

Hello World!

Pagi ni, sambil layan mp3 gitar Santana dan tengok-tengok blog bini aku, ntah apa yang aku fikir boleh tergerak pulak hati nak setup satu blog baru. Dah berpuluh blog aku sebelum ni aku buat, tapi semuanya separuh jalan. Bila dah boring, malaslah nak menaip topik baru.

Cuba tengok yang ni pulak, berapa lama boleh tahan.

Motif?

Apa motif aku buat blog baru ni ye... kalau blog-blog sebelum ni aku buat semata-mata nak tambah traffic adsense.. kali ni, aku buat tak ada motif... ye.. motifnya ialah tak ada motif... sesaja je.. suka hati aku lah nak taip apa.. tapi lebih kepada nak taip apa yg sedang bermain-main kat dalam kepala.

Tapi yang rasa tak best tu, masa sebelum ngadap komputer, dlm kepala macam-macam nak tulis, tapi bila dah pegang keyboard.... blank pulak... tu yang menyampah tuu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...